Upute za Antene, LNB-i, diseq sklopke, motori...
Satelitska Oprema
Shoutbox
13.10.2014. 11:21 :: Karung Beras Laminasi
Karung Beras Laminasi
16.10.2014. 8:24 :: tensimeter
tensimeter   | http://croissantsforbreakfast.blogspot.com/
16.10.2014. 8:28 :: http://jusqualalune.blogspot.com/
Tensimeter | 
http://jusqualalune.blogspot.com/
16.10.2014. 11:12 :: tensimeter
tensimeter  |  http://kaysk9s.blogspot.com/
16.10.2014. 11:58 :: tensimeter
tensimeter   | http://ottenbourgh.blogspot.com/
16.10.2014. 17:02 :: tensimeter
tensimeter  |  http://melakhetshamayim.blogspot.com/
16.10.2014. 19:57 :: tensimeter
tensimeter   | http://aquinesteoceano.blogspot.com/
16.10.2014. 19:57 :: tensimeter
tensimeter  |  http://croissantsforbreakfast.blogspot.com/
16.10.2014. 21:32 :: tensimeter
tensimeter  |  http://jusqualalune.blogspot.com/
16.10.2014. 21:36 :: tensimeter
tensimeter   | http://kaysk9s.blogspot.com/
16.10.2014. 23:18 :: tensimeter
tensimeter  |  http://ottenbourgh.blogspot.com/
16.10.2014. 23:21 :: tensimeter
tensimeter   | http://melakhetshamayim.blogspot.com/
21.10.2014. 10:32 :: Pompa Asi Medela
Pompa Asi Medela https://www.youtube.com/watch?v=dtxHpi48O0k 

21.10.2014. 18:09 :: Kelambu Nyamuk
Kelambu Nyamuk Untuk Keluarga.

http://supplierkelambu.blogspot.com/
22.10.2014. 6:21 :: Kelambu Lipat
Kelambu Lipat Cantik Untuk Keluarga anda

http://supplierkelambu.blogspot.com/
22.10.2014. 17:34 :: Kelambu Nyamuk
Kelambu Nyamuk Untuk Keluarga Tercinta.

http://supplierkelambu.blogspot.com/
23.10.2014. 17:17 :: tensimeter
tensimeter | http://sanctusblog.blogspot.com/
23.10.2014. 17:19 :: tensimeter
tensimeter | http://kirjavahylly.blogspot.com/
23.10.2014. 22:29 :: tensimeter
tensimeter | http://rabbitholenews.blogspot.com/
23.10.2014. 22:35 :: tensimeter
tensimeter | http://le-minimaliste.blogspot.com/
23.10.2014. 23:52 :: tensimeter
tensimeter | http://atravesdelprisma.blogspot.com/
23.10.2014. 23:55 :: tensimeter
tensimeter | http://le-minimaliste.blogspot.com/
24.10.2014. 14:40 :: tensimeter
tensimeter | http://kirjavahylly.blogspot.com/
24.10.2014. 14:40 :: tensimeter
tensimeter digital | http://sanctusblog.blogspot.com/
24.10.2014. 17:41 :: tensimeter
tensimeter digital | http://rabbitholenews.blogspot.com/
24.10.2014. 17:41 :: tensimeter
tensimeter | http://le-minimaliste.blogspot.com/
Blog
četvrtak, veljača 7, 2008
Postavljanje antene s rotorom

Prije montaže motora oznaka mora biti na nuli.

Slijedeće što Vas čeka je da montirate satelitsku antenu na motor, ako je niste montirali odmah na motor i sve skupa stavili na nosac. Antenu treba montirati tako da pravilno leži na nosaču na motoru jer će vam nepravilnosti samo zadati dodatne poteškoće. Pravcu je sjever-jug a oznake na motoru moraju se poklapati odnosno motor mora biti centriran. To znaci da oznaka 0 na motoru mora se poklapati sa smjerom sjever - jug odnosno mora biti u centru motora (vidi sliku).
Antenu treba dobro učvrstiti da ne bi kasnije bilo pomaka za vrijeme kretanja motora.
Nakon toga treba podesiti elevaciju odnosno nagib na anteni. To se određuje prema Eutelsat W2 na 16°E. Trebate podesiti nagib antene tako da dobijete sliku ili signal sa ovog satelita ukoliko koristite signal metar. Inače nije potrebno micati motor jer ako ste ga pravilno namjestili u pravac sjever-jug, a buduće da se taj pravac približno poklapa sa pozicijom Eutelsat na 16°E, kad dobijete sliku sa tog satelita možete smatrati da je posao obavljen jer su Vam sada svi sateliti dostupni. Kut nagiba antene se ne može odrediti već je on ovisan o anteni koju koristite.




Podešavanjem geografske pozicije svog mjesta automatski ste podesili i elevaciju motora.

Dakle na nosač antene montirajte motor. Prije same montaže trebate na motoru namjestiti elevaciju odnosno nagib motora. On se određuje prema položaju vašeg mjesta odnosno prema geografskoj širini. To je u ovom slučaju 44.8° jer se grad Bihac nalazi na toj geografskoj širini. Satelitsku antenu možete montirati odmah na motor ili ako vam je tako lakše kasnije kad montirate motor. Motor s antenom treba montirati na nosac točno u pravcu sjever- jug, isto kao da montirate i običan polarmount ili horizont-to-horizont motor. Poslužite se kompasom ili suncem da točno namjestite pravac. U tom pravcu vam mora biti usmjerena oznaka 0° na motoru. Nakon što ste stavili motor u pravac, čvrsto pritegnite vijke da motor bude dobro pričvršćen na nosac. Takoder pazite da motor bude pričvršćen okomito i da nije nakrivljen. Ostala podešavanja se rade antenom.

Primjer 1. Nagib motora za Bihac - iz karte ćete pročitati da je to oko 44,8° i za tu vrijednost treba nagnuti motor.
 

primjer 1




Prije montaže motora oznaka mora biti na nuli.

Slijedeće što Vas čeka je da montirate satelitsku antenu na motor, ako je niste montirali odmah na motor i sve skupa stavili na nosac. Antenu treba montirati tako da pravilno leži na nosaču na motoru jer će vam nepravilnosti samo zadati dodatne poteškoće. Pravcu je sjever-jug a oznake na motoru moraju se poklapati odnosno motor mora biti centriran. To znaci da oznaka 0 na motoru mora se poklapati sa smjerom sjever - jug odnosno mora biti u centru motora (vidi sliku).
Antenu treba dobro učvrstiti da ne bi kasnije bilo pomaka za vrijeme kretanja motora.
Nakon toga treba podesiti elevaciju odnosno nagib na anteni. To se određuje prema Eutelsat W2 na 16°E. Trebate podesiti nagib antene tako da dobijete sliku ili signal sa ovog satelita ukoliko koristite signal metar. Inače nije potrebno micati motor jer ako ste ga pravilno namjestili u pravac sjever-jug, a buduće da se taj pravac približno poklapa sa pozicijom Eutelsat na 16°E, kad dobijete sliku sa tog satelita možete smatrati da je posao obavljen jer su Vam sada svi sateliti dostupni. Kut nagiba antene se ne može odrediti već je on ovisan o anteni koju koristite.

primjer 2




Antena kod montiranja na motor mora biti u sredini.

Kada ste to sve napravili sve je spremno za namještanje odnosno podešavanje pozicija.
Da bi podesili antenu, prvo trebate spojiti koaksijalnim kabelom LNB sa motorom i zatim sa još jednim koaksijalnim kabelom spojite motor i prijemnik, ako to niste učinili odmah kad ste montirali motor i antenu na nosač.
 

primjer 3




Postavljanje LNB na nosač

Da bi mogli motorom okretati antenu i imati kvalitetnu sliku najprije morate podesiti cijeli sistem motor -antena u smjer sjever jug. To ćete najlakše napravit tako da ga usmjerite na satelit Eutelsat W2 na 16°E. Za to će Vam najbolje poslužiti mjerni instrument da bi mogli kontrolirati jačinu signala. Ako nemate mjerni instrument, poslužite se slikom i signal metrom u samom satelitskom prijemniku.
Kada ste podesili motor, ne zaboravite čvrsto stegnuti vijke. Nakon toga možete krenuti u traženje satelitskih pozicija! Nakon toga trebate u izborniku prijemnika podesiti sve opcije da bi prijemnik mogao kontrolirati motor, a kod većine satelitskih prijemnika je to da jednostavno upalite motor na opciji Motor ili na opciji DiSEqC 1.2 pozicioner. Nakon toga prijemnik može kontrolirati motor i okretati ga u pravom smjeru.

Ukoliko se Vaša satelitska antena odnosno motor nalaze na takvom mjestu koje im onemogućuje potpuno rotiranje (neke zapreke, drvo, kuca, ograda i slično), potrebno je da podesite vrijednosti limita za istok i zapad. To je potrebno da bi antena izbjegla prisutne prepreke.
To se radi preko izbornika za podešavanje motora u samom digitalnom prijemniku. Tu ćete naći opcije za podešavanje istočnog i zapadnog limita. Podešavanje je jednostavno.

Izaberite opciju za podešavanje npr. zapadnog limita. Sada pomičite antenu pomoću daljinskog na zapad i kada dođe do željne pozicije stanite i memorirajte tu poziciju. Ona je sada zapamćena kao zapadni limit. Isto učinite s istočnim limitom i to je to.
Nakon toga podesite pozicije. Izaberite neki slobodni programa na nekom satelitu npr. Hotbird i sada pomičite antenu daljinskim upravljačem lijevo ili desno dok ne dobijete maksimalni signal i nakon toga memorirajte tu poziciju. Tako isto učinite za sve pozicije koje želite gledati.

Ukoliko ne možete gledati sve satelite u liniji znači da trebate još fino podesiti vaš motor.
 

primjer 4

Ukoliko ne možete vidjeti satelite prema istoku odnosno ako luk okretanja motora naglo pada prema istoku, trebate zaokrenuti motor malo na istok.

primjer 5

Obrnuta je situacija ukoliko se gube sateliti na zapadu, motor treba malo zakrenuti na zapad.

primjer 6

Ukoliko luk ako luk okretanja motora pada ispod geostacionarne putanje - trebate smanjiti vrijednost elevacije na motoru

primjer 7

Obrnuto ako luk okretanja motora prelazi preko geostacionarne putanje satelita, tada treba povećati vrijednost elevacije.


Razni prijemnici podržavaju još razne opcije za rad s motorom kao što je :
- GO TO 0 (zero) koja vraća motor na poziciju 0 odnosno na sredinu , smjer sjever- jug.
- GEOOFFSET - podešava sve pozicije ako namjestite samo jednu,
- AUTOFOKUS - automatsko podešavanje motora na najjači signal sa satelita,
- RESET MOTOR - resetiranje svih memoriranih vrijednosti koje ste unijeli za motor,
- RECALIBRATION - prijemnik sam podešava vrijednosti za pozicije ako se pozicije u motoru ne podudaraju sa onima koje vi želite memorirati.

primjer 8

Shema spajanja DiSEqC 1.2 motora na satelitski prijemnik


satelitska-oprema @ 15:00 |Komentiraj | Komentari: 4 | Prikaži komentare
Arhiva
« » lis 2014
  • p
  • u
  • s
  • č
  • p
  • s
  • n
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
Brojač posjeta
27050
Index.hr
Nema zapisa.